Web Toolbar by Wibiya

Vad ska jag säga för att du ska förstå ? Du betydde så jävla mycke för mig då.

Snart blir de att åka till världens  bästa pojkvän ! Azåm !
Vaggeryd,here I come  ! (a)
Vi ska typ bada,mysa , och träffa ahns släkt, lagom pinsamt :$
hihi, nu ska jag typ göra ngt kul,fixa mig och så ,sen vänta på att kl ska bli ett , hihih
hejdå ! :D
Bloggar på söndag igen när ajg kommer hem, ha de bra så länge ! :*
Igår träffademan världens bästa linnea örestene,fett awesome ! typ glodde film och tjockade oss med chips,
hihi , (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!