Web Toolbar by Wibiya

skit kul liv

Vem kysste du senast? - Älsklingen !
Vem får dig alltid glad? - Linnea,Alex,issa,hihi och typ coffe,jimmuy,lia simon och dom :*
Vem skrev till dig på facebook senast? - linnea !
Vem skrev till dig på msn senast? - Tobbe ..
Vem är din bästa vän? - Linnea
Vem ringde dig senaste? - älsklng
Vem i din klass prata du med senast? - kommer inte ihåg
Vem älskar du? - min familj, släkt och vänner
Vem hatar du ? - dom som hatar mig
Vem skulle du vilja byta liv med? - asså, jag vill inte byta liv helt med någon, men finns ju saker man vill ändra och så
Vem kramade du senast? - liam :)
Vilken kändiskille vill du helst dejta? - vet inte,höhö
Vilken karaktär i en film/serie hade du velat vara? - vet inte :$
Vem bråka du senast med? - Felicia :)
Vem saknar du? - älskling , :(
Vem har du inte träffat på länge? - många
Vem var du med senast? - linnea
Vem gillade en bild på dig på facebook senast? - isabel
Vem puffa dig på facebook senast? - älskling
Vem vill du återuppta kontakten med? - många
Vem skulle du först berätta till om du blev gravid? - linnea typ
Vem vill du träffa nu? - derrruuuu
Vem delade du senast en dricka med? - mig själv, mohahah
Vem la du senast in på din kontaktlista på mobilen? - exakt alla från facebook, ohyeah !
Vem drack du alkohol med senast? - alex & anton :)
Vem vill du festa med? - linnea & alex
Vem är nummer 8 i din kontaktlista på mobilen? - Adam engström
Vem är den bästa bloggaren? - vet inte
Vem förtjänar inte att vara kändis? - vet inte
Vem är snyggast av dina vänner? - linnea lätt !
Vem sjunger bäst av dina vänner? - vet nt ahaha
Vem vill du sova med inatt? - älskling :(
Vem vill du ha en myskväll med? - älskling !
Vem ska du träffa imorgon? - vet itne :)

Kommentarer
Postat av: madde

hej hej! jag har en frågestund på min blogg, så har du en fråga så e de bara att kommentera!:)

2012-03-13 @ 17:27:44
URL: http://mmaaddeeppeerrssoonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!