Web Toolbar by Wibiya

I'm not gonna need you if I fall , so why am I crying ?

Fet sommardag igår !
Förmiddagen spenderades med världens bästa linnea,vi käkade calippo shots ,trodde den skulle va godare ....
Solade vid tågstationen och softade som fan med robin :)
vid tre stack hon hem , sen var jag med bland annat jimmy,issa,amanda,coffe med mera,
vi gjorde inte så mke,softade med alla epatracktorer , är man bonne så är man, hihi
senare stack jag iväg för att möta linnea som för visso bor typ 1 mil utanför reftele men ändå , det gick fett !
vi möttes typ halvvägs , oc sen hämtade mamma oss , vi käkade pizza sen stack hon hem och jag däckade i sängen (a)
hihi , ska snart städa för imorgon kommer världens bästa pojkvän till mig,och på lördag kommer anton och kanske markus och linnea :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!