Web Toolbar by Wibiya

Jag saknar dig så sjukt jävla mycket.

Våra fucking minnen är så äckligt jävla fina,
Alla minnen stannar kvar på alla stunder som vi skrattat,
det var du och jag till döden,ville aldrig ha nån annan.
Jag minns första gången du sa hej som om de var igår,
och första gången vi skrattade tillsammans,
och alla låtar vi satt och sjöng till,
och åh,alla fina minnen.
När vi åkte till halmstad,det var du,och inen annan som tog hand om mig när jag blev sjuk.
Det var bara du som brydde dig om och frågade mig varje dag hur jag mådde.
Jag vet att du inte vill ha något med mig att göra,
och jag vet att jag sagt att jag skiter i dig,
för de är vad jag gör,tills jag ser dig,
för de är då jag saknar dig,det är då det gör ont..
Sista tiden var både hård och svår,
Jag skyller allt på mig för problemet är jag.
Jag kan inte glömma de som gjorde mig glad ?
Du gick genom alla hinder med mig,du drog upp mig från alla gropar som kom,
allt som hänt nu är mitt fel.
Men man kallar inte sin "bästavän" för något sånt,
inte efter allt du visste om.
Tack för att jag fick spendera några månader med en av världens underbaraste människor.
duvet att jag,jag gör allt för att få se dig le.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!