Web Toolbar by Wibiya

Kitty - saker försvinner med tiden.

Jag blickar upp,försöker se våran stjärna,
jag fokuserar,jag vill ju så gärna,
men ser bara tomhet,ett mörker som växer,
precis som dina ögon vill skrika det räcker.
du kan inte lyssna så vad spelar de för roll ?
tankarna är borta,har ingen kontroll,
jag saknar dig som fan för vi pratar knappt mer,
jag vet att allt är jobbigt du har egna problem,
men för mig betyder våran vänskap allt,
jag som trodde vi hade ett band som var starkt,
gör ont att sakna , gör ont att tänka , men mest utav allt ja då gör de ont att vänta ,
hur länge ska vi låtsas att inget har hänt ?
så här starka känslor har jag aldrig kännt
hjälp mig att bygga upp de som förut
för jag vet att de kommer gå bra till slut.
sitter och kollar igenom massa bilder,
på dig och mig,på alla våra minnen,
jag håller dig så hårt,snälla bara stanna.
Jag vill bara ha dig,behöver ingen annan.
ja du betyder,det finns bara en av dig,
jag önskar du kunde tänka samma sak om mig,
men det är svårt när du skiter i tiden
dom bästa stunderna vi delat i livet.
jag fattar inte riktigt vad de var som gick fel,
utan dig är jag som typ ström utan el.
kan de vara så , att du bara har förändrats ?
eller är de båda två som kanske har ändrats.
jag hatar att sakna,hatar att förstå
kanske dags att vakna,
nu är nu då är då
men de är svårt att bara glömma allt vi haft,
alla saker vi gjort alla saker vi sagt,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!