Web Toolbar by Wibiya

Vem är Jag ? Vad är jag ? Hur är jag ? del 1 , HEHE

I brist på annat tänkte jag skriva ett inlägg om MIIIIG,mitt liv ! tror ingen bryr sej så jätte mke,
men ni får iaf lära känna mej,lite.
Yeah,here we go,
Jag föddes den 27 augusti 1997,mitt ute i skogen,vid namn stocholmen? Okej,vet inte vad de heter,skit samma,utanför/i gislaved iallfall !
Bodde tillsammans med min mamma & pappa,jag antar att den tiden inte var den bästa i deras liv,hehe.
Jag & mamma flyttade senare ifrån den man som var min far.
Jag växte upp,hade mina kompisar,och älskade livet,fortfarande i samma lilla håla - gislaved.
Vi flyttade upp & ner , men lämnade aldrig gislaved.
hade ingen kontakt med min pappa,inte förens jag var 8,då jag lärde mej älska alla hans misstag,och leva med alla hans fel. Jag,tillsammans med mamma,pappa & min fem år yngre bror flyttade ifrån gislaved,till underbara halmstad!
Förväntade mej dessvärre mer än vad jag fick. Efter ett år flyttade min pappa ifrån oss,och åter igen tappade jag en dyrbar kontakt. En kort tid senare flyttade vi till haverdal,en bit utanför halmstad. Då jag trodde att allt skulle bli lite bättre. Men min föräldrar var inte direkt bästa vänner. Så efter krossa fönster,förföljelse & hotmeddelanden,flyttade vi till reftele. Jag pratade inte mer med min far,och fick världens bästa vän,linnea jepsen. Jag spenderade i stort sett hela min tid med henne,förutom då jag sov. Om de inte var helg - då vi alltid sov över.
Vi gjorde lite allt möjligt tillsammans, Fast även om jag hade världens bästa vän,och hade hittade den jag var,så föll hela min värld.
Det är ungefär två år sedan jag flyttade till reftele,och i snart två år har jag vart självmordsbenägen,
Jag har gjort saker man absolut inte borde göra.
för snart ett år sedan fick jag en till bästa kompis,och ja,jag kanske gav den tjejen lite för mke tid,Erica Sellen,vi gjorde massa tillsammans,och hon gav mej chansen att hitta världen bästa kille,*host*.
När jul lovet slutade,slutade även mitt liv,
Jag gav upp skolan,jag slutade äta,jag föll ännu längre ner i den där gropen. Och mitt liv blev en mardröm,med rakblad,knivar,tårar,musik,svek & hat. Helt plötsligt,var jag inte vän med linnea mer,tydligen,var jag för fel på utsidan, Fjortisvarning.
Så,min tid blev helt och hållet ericas,och chansen hon gav mej,valde jag att ta,
den 7 februari 2011,Tobias Isaksson,Det höll fram till den 29/4 2011 , och nej, jg tror nog aldrig jag kommer glömma den tiden,men shit the same :)
När han lämnade mej,och jag fick reda på att han vart otrogen med sitt ex,bestämde jag för att lämna allting och försvinna, för sen lämnade erica mej med,tydligen dög inte jag.
Glad som jag var,fick jag tillbaka på henne & linnea,men idag har jag lämnat erica bakom mej.
Under hela denna tiden,försvann även den man jag en gång kallat för pappa.
Jag avslutade kontakten, och jag vet mke väl om,att jag saknar honom,men jag hatar honom mer.
För en månad sedan flyttade jag tillbaka till gislaved,nu har jag mina vänner,
Bea,linda,jasmine,jasmine,robert,linus,hanna,alexandra.
Och dessutom en bästa vän,som faktiskt kan få mej skratta,Felicia Pettersson.
min tid,den spenderar jag med min älskade pojkvän Emilio.
Okej,så mke tid spenderar jag inte med honom,för han är fullt upptagen med sina träningar & matcher.
Men mitt liv,de går framåt,de börjar rulla på,och jag fattar inte själv vad som hänt. Men jag är inte den jag var förr.
Nu vet ni mer om mej,än mina närmsta vänner. Detta var hela mitt liv ungefär,kortfattat,
ni fick veta de mesta,förutom de man inte borde ta upp helt öppet på internet.
Fick precis fram några små tankar,som jag sätter här i slutet,
Ni som kallar mej hora,Ni som sagt att jag har klamydia,att jag är player,emo,skabb.
Jag har aldrig tagit betalt för sex,eller något sexuellt,
Jag har aldrig haft sex med någon jag inte gillat,
Jag har inte klamydia,få in de i era små hjärnor.
Jag är inte player,
För ett år sedan var jag tsm med challe,
3/9 - 22/11
de höll 2½ månad,
ja,de var jag som dumpade honom,
men jag försökte få tillbaka han fram t februari.
Den 7/2 - 29/4 var jag tsm med tobias,
det höll 2 månader,3 veckor & 1 dag.
Han lämnade mej.
I slutet av juni blev jag tsm med filip,
det höll två-tre veckor,han lämnade mej.
ett tag senare gav jag tobbe en till chans,
efter nästan en månad lämnade jag honom. Vi träffades aldrig.
Några dagar senare,en vecka,
blev jag tillsammans med emilio,
Igår var de 3 veckor,och jag hoppas på mer.
Saken är den,jag playar inte ,
player - blir tsm,knullar,dumpar.
Jag är inte emo,jag mår bara inte bra,
och vad fan är skabb ?
Tycker du inte om mej,visst,upp t dej,
snackar du skit om mej,okej jag bryr mej inte,
för jag är van vid de.
¨  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!