Web Toolbar by Wibiya

There's a whole world inside of me you never heard about.

Mamma kom ner och väckte mej kl 6,
låg kvar i sängen och vaknade igen halv 7,
klädde på mej , åt frukost , och satte mej vid datan,
ska duscha nu , eller ja , med tanke på kl så ska jag bara tvätta håret ..
Idag åker jag till reftele,så blir inget bloggande då,
åker kl 17:20  , hihihih
fast först ska jag orka med skolan 7½ timme ..
lycka t säger jag bara,mår fan piss,
NU är jag sjuk på riktigt för första gången på 1-2 år ...
Hejdå ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!