Web Toolbar by Wibiya

Svar på frågestunden , bara för jag inte orkar vänta ! :)

har du haft sex ?
svar : ja

Vad har du för skostorlek?
svar: haha ehm .. 38 ^^

Vem kan du lita på mest?
svar: Min moster , haha :)

Är du bortskämd?
svar: nej inte längre,haha.

Din favo mat?
svar: gillar inte mat så speciellt mycke,men om jag ska välja något,så .. tacotallrik , haha :)

Gör du på fritiden?
svar: är med kompisar eller sitte inne och umgås med familjen :)

Kan du börja videoblogga?
svar: haha kanske någon gång, skäms så sjukt mycke över hur min röst låter i t.ex mic,mobil, och sånt .. :o

Vem är du? Alltså som person?
svar: Kortfattat, Jag är ganska underlig haha , mina kompisar skulle väl beskriva mej som den som kan hålla saker hemligt, den som oftast är 'glad'. Eftersom jag inte gillar att bråka & vet hur de är att bli nertryckt och mobbad så är jag ganska så snäll mot allt och alla , haha. Snackar väl skit om folk ibland,men vem gör inte de ? :)
Hoppas de var ett tillräckligt bra svar? :)

Vilka intressen har du?
svar: Haha , kompisar? (a'

Om du hade gjort något annorlunda i ditt liv,vad hade de varit?
svar: det hade nog vart att jag gått till skolan HELA 7an .. och att jag inte blev tillsammans med vissa personer som jag tydligen inte ens kände ..

Saknar du någon?
svar: ohja .. tänker dock inte nämna vem eller vilka ..

Om du fick vara vem du ville i 48 timmar,vem skulle de vara?
svar: haha vet faktiskt inte ..

Vilken är din favorit årstid?
svar : hahahha sommar såklart !? :D

Om du hade fått bo vart du ville,vart hade du bott då?
svar: GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTEBORG ! eller skåne .. haha 

Vem är den bästa personen du vet?
svar: hihi mami ♥

Snyggaste kändisen?
svar: hur vågar du ens ge mej en sån fråga jennifer? när duvet att jag tkr typ alla är så äckligt jävla snygga !?!?!!?!? *avlider*

Om du hade fått 10 miljoner,vad hade du gjort då?
svar: åkt någonstans med typ en kompis eller något, och köööööööpt en massa massa saker ! :DD

Har du de bra i dn nya skola?
svar: Haha .. nej ..

Har du fått nya vänner?
svar: några kanske,har ju dom som jag kände sen innan med så..

Hur många har du varit tillsammans med?
svar: dom förhållanden som faktiskt räknas så är de bara 4 stycken ..

några roliga tips om hur man får en intressant blogg att läsa?
svar: nej tyvärr , efterosm min inte  är så speciellt rolig ..

Vem hade du sex med senast?
svar: Privat ..

Gillar du att blogga ?
svar: tydligen,ja ? ^^

Vad lyssnar du på för sorts musik?
svar: haha allt möjligt typ, förutom sån jävla scream & rock och skit ..

Gillar du att läsa?
svar:beror helt på vad de är jag läser.

Gillar du sex?
svar: ja .. ;p

Hur många läsare har du om dagen?
svar: Helt olika, har haft som max typ 175 eller något, så imellan 10 & 150-200 varje dag kanske ? :o

Har du & challe haft sex?
svar: haha nej,när jag var tillsammans med han hade jag precis fyllt 13,kände mej inte redo ..

Bor du i reftele?
svar: nej, gislaved.

Vad gillar du att göra på fritiden ?
svar: vara ute med kompisar,va på Z, eller sitta hemma med familjen och softa framför tv'n eller datorn :)

Favorit mat?
svar: tacotallrik
Oskuld?
svar: nej.

Gillar du någon just nu?
svar: ohja ..

Vad har du för skostorlek?
svar: 38, känner mej fett mobbad när min lillebror har större fötter än mej ...

Trivs du bäst i gislaved eller reftele?
svar: nu i efterhand när jag bott här ett tag och de, så trivdes jag fett mke bättre i reftele..

Vad hände mellan dej och tobbe?
svar: denna gången vi var tillsammans så träffades vi aldrig. Han valde att åka till halmstad ist för till mej på våran 1 månadsdag & min födelsedag, så ja ..

Kan du börja videoblogga?
svar: någongång ja .. men eftersom jag skäms fett mycke över min röst och de så är de lite svårt ..

Kan du göra en smink video på hur du sminkar dej?
svar: haha nej xd , tar lixom bara foundation , ochs en massa lager mascara , sen är de lixom klart xd
Hur kom de sig att du började blogga?
svar: Ville skriva om mina dagar,för att kunna läsa när jag blir gammal .. Haha eller ah , äldre xd

Skulle du kunna bli en mamma i denna åldern ?
svar: ja faktiskt,har tjatat om en bebis nu hela sommaren och de,mamma trodde jag var störd ..
Men eftersom folk skulle snacka ännu mer skit om mej om jag blev gravid så vågar jag inte ta den risken.
Fast skulle ALDRIG kunna göra abort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!