Web Toolbar by Wibiya

Musik,och gamla bilder.

"Tack för att du krossade mitt hjärta så hårt,
de gjorde ingenting för de läkte igår,
de är helare nu,helare än de nånsin vart,
och de känns underbart att inte sakna de vi haft,
för vi hade ingenting,ingenting var speciellt,
och jag kommer aldrig nånsin att kunna förlåta dig,
för de du gjorde mot mig,är inte acceptabelt nu,
hade de vart förut hade nog allting fått sitt slut.
Jag mår bra idag,jag är uppe ur min deprision,
idag är jag frisk,lyckan fick sin invation.
Jag hatar inte dig för att du inte älska mig,
jag hatar bara dig för att du inte förändra mig.
Du stötta aldrig mig,du fanns aldrig där för mig,
de ända du fick ur dig va 'lämna aldrig mig.'
Jag klara mig på egen hand men nu vill du va min vän,
Ha jag tror inte de efter allt du gjort mot mig.
~
Tårarna föll när jag satt vid sjön på bänken,
men snabbt så slog mig tanken,
vad fan är de du tänker?,
och jag vet att alla kloka människor håller med mig,
efter allt du gjort,du är inte värd mig,
du är inte värt ett skit,kommer aldrig ge dig nått,
Du svek mig som fan,men nu har jag förstått,
inuti allting finns de nånting som ska hända,
allting har en mening som mamma brukar säga.
De var en upplevelse i livet att få va med dig,
vi bråka jämnt och ständigt och du älska aldrig mig.
Du ljög för mig som fan,tack för att du lämna mig,
för tänker jag noga efter vet jag inte vad älska är.
Jag var kär i den personen,som kysste mig på halsen,
den som såg mig blodig,liggandes på marken,
den som såg mig för den jag var men de gjorde inte du,
så de känns faktiskt bra att de en gång tog slut.
~
48 rader sanning,säg mig vart du står idag,
en gång låg jag på botten,jag mådde aldrig bra,
skaffa dig en ny,jag vet vad du hållt på med,
du är inte som dom andra,du är värre.
Alla gånger i telefon när jag sa 'jag älskar dig'
när du lovade och svor på att du aldrig lämna mig,
jag fuckar dina ord,jag knullar dom upp och ner,
för kärlek är ingenting som finns mellan oss nått mer,
har aldrig funnits,och kommer aldrig att finnas.
Fötränger våra minnen,jag kommer aldrig minnas.
Ett stort svart hål där du en gång satt så underbart.
Men jag saknar inte tiden,nu känns de bara super bra.
Du är död för mig,men de kommer aldrig någon fatta,
du trampade på mig som en fucking dörr matta,
du sket i mig totalt,som tack för de får du de här.
Jag fattar inte hur fan,jag kunde bli kär."
"Ouppfyllda drömmar blev en start på ingenting,
jag tog chansen,den kom och den blev min.
Fann första lyckan & upptäckte sen hat,
såg hatet i ögona och vände sen tillbaks,
Vände tillbaks för att börja om igen,
försökte med nya tag men ingenting kändes bra,
fick lära mig att acceptera att de va såhär de skulle va.
Mitt liv blev en kamp med för mycke hinder i,
men jag lärde mig att skriva och de blev min terapi.
Alla mina känslor blev samlade på takten,
Känner mig bra,känner mig stark,känner mig fri,
när jag får ut dom genom rappen !
Jag tittar uppåt men allting går ner,
Jag försöker på nytt men allting går ner.
En själ fångad fast bakom galler.
Tiden den vände och stjärnorna faller.
Vi samlas igen mellan hat och kärlek.
Saker inom mej som bara jag vet.
Vi samlas igen mellan hat och kärlek.
Saker inom mej som bara jag vet.
Vi samlas igen mellan hat och kärlek,
det finns sker inom mej som bara jag vet.
bortglömda tankar som ingen annan hör,
men det är ändå livet,
det livet som jag lever för.
Jag vill inte minnas,
jag vill inte glömma.
Men det finns ett inre som jag måste tömma.
Jag måste sluta drömma,
leva i min fantasi,
för det finns ett riktigt liv som jag inte kan skita i.
Jag stod bredvid och såg hur allt bara hände.
Jag stod bredvid och såg hur allt bara vände.
Jag tittar uppåt men allting går ner.
Jag försöker på nytt men allting blir fel.
En själ fångad fast bakom galler.
Tiden den vände och stjärnorna faller.
En sanning
En lögn
En dröm
En verklighet.
En sanning
En lögn
En dröm
En verklighet.
En sanning
En lögn
En dröm
En verklighet.En sanning
En lögn
En dröm
En verklighet.
Jag tittar uppåt men allting går ner.
Jag försöker på nytt men allting blir fel.
En själ fångad fast bakom galler.
Tiden den vände och stjärnorna faller.
Tiden den vände och stjärnorna faller.
Vi samlas igen mellan hat och kärlek.
Saker inom mej som bara jag vet.
Vi samlas igen mellan hat och kärlek.
Saker inom mej som bara jag vet.
Vi samlas igen mellan hat och kärlek,
det finns sker inom mej som bara jag vet.
bortglömda tankar som ingen annan hör,
men det är ändå livet,
det livet som jag lever för.
Jag vill inte minnas,
jag vill inte glömma.
Men det finns ett inre som jag måste tömma.
Jag måste sluta drömma,
leva i min fantasi,
för det finns ett riktigt liv som jag inte kan skita i.
Jag stod bredvid och såg hur allt bara hände.
Jag stod bredvid och såg hur allt bara vände.
Jag tittar uppåt men allting går ner.
Jag försöker på nytt men allting blir fel.
En själ fångad fast bakom galler.
Tiden den vände och stjärnorna faller.
Jag tittar uppåt men allting går ner.
Jag försöker på nytt men allting blir fel.
En själ fångad fast bakom galler.
Tiden den vände och stjärnorna faller."
Det är sommar!! :DToday i don't feel like doing anything  i just wanna lay in my bed  don't feel like picking up my phone  so leave a message at the tone  cus today i swear i'm not doing anything.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!