Web Toolbar by Wibiya

Kärleken till dig är magisk.

Sjuk idag igen, fuck.
För tillfället mår jag lite bättre just nu, så blir förmodligen skola imorgon :)
Ska sova så mycke som möjligt för att få bort huvudverken, heh.
Borde typ äta,haha,men inte hungrig,tror jag inte i alla fall .. :o
Jaja,skriver nog mer ikväll,
puss'
-Ni har gjort så att jag står kvar idag,
jag har inte längre några svarta tårar kvar,
peace and love de är ömsesidigt,
för att ni tog mej upp och att ni förde mej hit.'
~Jag gjorde allt jag kunde,
men fick ingenting tillbaks..~
Btw,måste säga,
att kärlek är underbart ibland.


Kommentarer
Postat av: • ISABELLE BIRKENSTEDT •

Sugen på att vinna ett iphone skal ?

Kika in här : http://bblla.webblogg.se/2011/september/sugen-pa-att-vinna-ett-iphone-skal.html#comment



Så har du chansen att vinna :)

2011-09-08 @ 14:29:06
URL: http://bblla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!