Web Toolbar by Wibiya

Jag trodde skiten var slut, men allt blir uppochner.

Vaknade halv 8 , sen kom felcia t mej typ 10 i ! :)
Vi sminkade oss och klädde oss,sen stack vi t skolan,
Bakade kladdkaka,såg film,hade rast,såg film,sen hade vi ngn kostinfoskit xd
sen var jag med felicia och älskling,en timma eller ngt xd
sen åkte felicia hem,så var jag själv med emilio :)
Vi typ , pratade ..
Sen så skulle han dissa mej för träning,precis som vaaaaaarje dag.
Jäääääääätte kul.
iaf,felicia kommer kanske t mej nu snart :)
Kulkul ! :)
skriver nog mer ikväll,om jag orkar och så,
Puss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!