Web Toolbar by Wibiya

Jag stannar kvar & väntar,jag tror du kommer snart.

Kvällen har spenderats med Alexandra,linus,linus,Sebastian & Emelie.
Tack Alex & sebbe , har inte skrattat så mke på väääldigt länge.
nu tänker jag sova eller nått,haha.
puss'
-sitter i mitt rum och kollar igenom en massa kort, 
vi var unga vi var dumma och tiden gick så fort.'
~Nu tror jag inte längre på mig själv
och jag har ingen annan än mig själv att skylla
Jag stannar kvar och väntar,
jag tror du kommer snart
Jag ligger kvar här,
så blir nog allting bra.
Jag stannar upp och flämtar
nu har jag inget kvar
Jag slutar upp att kämpa
nu vill jag lägga av.
~
Vet hur tråkigt de är utan bilder så ja ..
we♥it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!