Web Toolbar by Wibiya

Jag skriker tills lungorna kollapsar.

Vaknade halv sex,tror jag.
Åt frukost och sminkade mej,klädde på mej,sen vid 7 åkte jag till värnamo,
var på BUP tills typ 10 , åkte t max och åt mat,jag åt bara en halvhamburgare,
men bättre än inget.
sen hem,sminkade om mej,plattade håret,och åkte till skolan,
hade SO & matte,gick hem,köpte byxor med min kära moster,
satt hemma,gick ut,gick hem,nu ligger jag här.
Hahah,ja,kuuul dag,älskling va sjuk idag "/
Cya.
-I won't give up on you.
So don't give up on me.'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!