Web Toolbar by Wibiya

jag har alltid vetat vägen men du hjälpte mig att gå.

Igår var ett rent helvete,iallafall på kvällen,
Var ute vid Z med jasmine,jasmine,bea,linda,alexandra,linus,linus,emelie,emma,oskar & sebbe.
helt plötsligt blev de helt kaos,typ bråk med värsta blattar ..
och de hände en jävla massa skit .. ahaha aldrig vart så rädd på lääänge.
Kom hem sådär 1-2 timmar tidigare än vad jag skulle , haha ..
Somnade typ på direkten ,
för liiiiiiiten stund sedan , typ 2 timmar sen vaknade jag,åt mackaroner , HIHIH,
nu ska jag snart duscha, sen ska jag väl dra ut eller nått .. skriver mer ikväll tror jag,
puss'
-Jag tänker inte sakna dej mer,
värd så oerhört mycke mer.'
~Hål i hjärtat hål i själen hål i alla våra stunder, 
utan dig vid min sida så kommer jag gå under.~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!