Web Toolbar by Wibiya

Jag duger när andra inte finns, Andrahandsval.

När emma kom fixade vi oss,
stack ner t ica & sen gick vi hem t emilio, i öööööös regn.
satt hos han en stund,sen stack vi ut för emma skulle hem,
sen gick han t sin pappa & jag hem,
mår fett illa,men vet dock inte varför.
Lite sur på folk som lovar massa,men inte håller något.
Aja,nu ska jag sova.
Imorgon är de skola,
puss'
-Snackar du skit bakom min rygg,
ska du inte förvänta dej att jag ska va ärlig tillbaka.'
~Du kommer inte lyssna,
jag vet hur du är,
men du sa du förändrades,
men jag undrar när.~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!