Web Toolbar by Wibiya

Håll hårt om din goda vän,för därute finns de gott om ormar.

Stack t skolan fem över åtta,sen gick jag och felicia och åt rukost :)
efter de hade vi typ en och en halvtimmas rast , sen teater,somnade och så med..
sen mat !
Eftersom nikola frågade ngt så började jag gråta inne i matalen,så felicia fick skänge i sej maten,
sen gick vi in på toaletten ..
Sen pratade jag med emilio ..
Sen var de typ ngt skit,efter de brandstationen,
sen slutade vi.
Dagen spenderade jag med felicia,lite med linus,sen var jag & felicia med bea & linda inne på Z :)
Inte världens bästa dag precis,men har haft de värre.
-Ju mera dom spottar på mej,
desto snabbare kommer jag blomma.'
~För förlorar jag dej,
försvinner en del av mej med.
Jag gråter,visar dej vad du betyder.~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!