Web Toolbar by Wibiya

Frågestund & Bloggpaus.

eftersom det inte händer något speciellt roligt på mina dagar & jag bara bli sämre & sämre på att blogga,
så tänker jag ta en bloggpaus i en vecka.
Jag är alltså tillbaka den 3/10 ..
Och bara för de , tänker jag nu ha en till frågestund ! :)
  • Alla frågor är tillåtna,
  • Du behöver inte skriva vem du är eller något.
  • Det skadar aldrig att fråga mer än en fråga.
  • Svaren kommer den 3/10 om jag fått över 5 frågor.
Ha de bra så länge, :)
Puss'

Kommentarer
Postat av: Robin :)

1. Har du känslor för Robin Arvidsson?

2. Gillar du att blogga?

3. Vad lyssnar du på för sorts musik?

4. Tror du Robin Arvidsson är den rätta?

5. Gillar du att läsa?

6. Gillar du sex?

2011-09-26 @ 08:06:29
URL: http://musiikblog.blogspot.com/
Postat av: Ella Reutman

Hur många läsare har du om dagen?



Kika gärna in min blogg! :)

2011-09-28 @ 09:23:27
URL: http://ellareutmans.devote.se
Postat av: hej

Har du och challe haft sex?

Bor du i reftele?

Vad gillar du att göra på fritiden?

Favoritmat?

Oskuld?

2011-09-28 @ 10:04:33
Postat av: Anonym

1, gillar du någon just nu?

2. vad haer du för skostorlek?

3. trivs du bäst i gislaved eller reftele?

4. vad hände mellan dig och tobbe?

5. kan du börja video blogga´?

6. favorit mat?

7- saker du gillar att göra på fritiden?

8. kan du göra en smink video på hur du sminkar dig?

9. hur kom det säg att du började blogga?

10. skulle du kunna bli8 en mamma i denna åldern? ha det bra, pöss

2011-09-28 @ 11:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!