Web Toolbar by Wibiya

För att världen var grå skulle jag älska den.

Min älskling sov hos mej hela helgen,myyyyyyyyyyys !
Thihi,blev typ film och annat trevligt :)
Imorgon blir de värnamo,sen skolan,efter de träffa min moster,sen kanske va med emilio ! :)
ahah nu ska jag fortsätta dunka musik,och få tillbaka minnen ..
Cya ..
-Folk slutar bry sej,
världen blir svartare,
jag känner de,
dom mörka skuggorna kommer tillbaka.'
~Nu saknar jag,
nu drömmer jag,
nu önskar jag,
nu kommer jag ihåg,
det var jag som valde bort allt.~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!