Web Toolbar by Wibiya

du är en falsk person men jag älskar dig föralltid.

Okejokej,paaaaaaaaaaniiiiiiiiiiik !
försov mej , EHEHE,
och hittar inte mascaran , och somnade när jag pluggade t provet,
så fattar inte ett skiiiiiiiiiiit ! ):
åh damp ...
panik ..
cp ..
Hejdå !
-Du är lycklig utan mig, jag ser du skrattar och du ler
Men va fan ska jag göra, jag bara fejkar mer och mer.'
~Du är inte värd mig längre, du har spelat dina kort
Du har haft dina chanser, varför gjorde du så där?
Det enda du har gjort är att slita mig isär
Jag vill berätta att jag älskar dig för alltid
Men samtidigt så vet jag, det blir aldrig vi~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!