Web Toolbar by Wibiya

Brun blev blond. Hel blev halv.

Känner mej som svergies klumpigaste brud..
Skulle gå på första lektionen,som är en våning ner i skolan,självklart trappa,
missar dom två sista trappstegen,och ramlar på foten,så nu sitter jag här med en stukad fot,
och har nog aldrig haft så ont fysikst förut ..
Jag seriöst dör.
Kommer ha den där jävla saken på foten någo månad nu,kommer inte kunna springa,knappt gå,och idrotten kan jag bara glöööööömmmma...heh..
Har haltat hela dagen med,haha fint !
så åkte in t värnamo sjukhus vid halv 8 innan,var där i kanske fem minuter max,sen åkte jag hem igen ..
Iaf,ska sova nu,imorgon vet jag inte vad som händer,antagligen städa lite,om min fot orkar de,
på söndag ska jag entligen vara med min lilla älskling igen,som jag inte vart med sen söndags !
Fett nice !
Aja,detta blev långt,haha mycket text,men men,sånt händer ibland.
Puss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!