Web Toolbar by Wibiya

Att jag älskade dej,det var nått jag förstod.

Min älskling sov hos mej inatt,
det var,ah otroligt mysigt,
vi har itne haft tid med varandra ppå hela veckan typ,
så de var helt underbart.
Om två dagar får jag min lilla mysegulliplutt sak ! hihihhi myyyys !
iaf,mötte upp bebis vid typ halv 9 eller nått igårkväll,
sen gick vi t konsum så köpte han godis för typ 130kr eller nått,
hah så vi tjockade oss med de och kollade på film när vi kom hem !
somnade vid 3 eller nått , haha ..
han mosade min fot och så innan men ah,huehuehuehuehe,skriver mer ikväll,
för vet inte vad som kommer hända idag,eftersom han skulle på match och så , så har han inte tid senare med mej,
inte imorgo, kanske itne på tisdag,itne på osdag,inte torsdag,inte fredag ... FML.
Jajaj,
puss'
-varje gång jag tänker på dej så dyker frågan upp,
'fan saknar du mej?'
alla våra stunder,allt som vi hade,
shit jag svär,jag var i drömlandet.'
~Din tid är över,chanserna är slut,
för inget kan förändra det faktum,
att de aldrig,att de aldrig kan bli som förut.~
Och juste,
detta är min 'mysegulliplutt sak' !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!