Web Toolbar by Wibiya

-jagsaknardej.♥

Kom hem tjugo över 11 igår,hade de riiiiktigt trevligt faktiskt :)
Somnade typ halv 2,haha,
missade chansen att få åka t halmstad idag med </3
Nu ska jag väl typ duscha eller nått,
vet absolut inte vad som händer idag "/
Men jaja, de blir säkert bra de med ! :)
Puss'
-When you walk away I count the steps that you take.
Do you see how much I need you right now?'
~men såhär i efterhand när man tänker tillbaka,
på det roliga vi haft så vill jag tillbaka.
för minnen sitter kvar även dagen jag försvinner,
det sitter i själen och förblir mitt tonårsminne.
/jag ryser så fort jag hör den låten. 
Den gick du och jag och sjöng på i stort sätt hela 2010,
fyfan vad jag saknar dej linnea ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!