Web Toolbar by Wibiya

You can't wrap your arms around a memory.

Soft att duscha,nu fryser jag ihjäl ännu mer.
Pallar fan inte ens leta upp mina kläder , men klockan är fan sju så jo,jag måste,haha ..
seeeegt.
Måndag-självmoooooooord.
Pallar fan inte,såå jävla tröööött.
Godnatt typ . hehe ..
Sitter dock och dunkar massa gammal musik,

SmyR & McBusta ft. Young G - Stjärnan i det blå lyrics

samy - tonårsminnen

samy - du sa gud har glömt bort mig

MörkVitt - Sagolandet tingeling

Sofijah - Det finaste jag vet

Söder - Du Snurrar Min Värld

B.F.V- De bara e så

Alejandro Fuentes - Stars


Orkar inte bry mej att de blev en länk ^
men ah , haha .. gud, dö måndag,dö.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!