Web Toolbar by Wibiya

Utan dig vid min sida kommer jag gå under.

Skolan var rätt soft om man säger så,
matematik - bajs sak xd
Engelska - pratade med johanna och var med 2 min av lektionen , haha
svenska  - skrev deckare , hiihhi,
SO - minns inte ett skit men aja ..
Idrott - trodde vi började tjugo i så vi kom tjugo min försent , sen när vi kom så var vår klass helt borta, yeayea^^'
Efter skolan stack jag hem,åt , och gick ut med linus, sen var vi med linus & alexandra hos linus, gjorde inte så mke ..
Aja ska sova nu , mår inte bra överhuvudtaget ..
puss'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!