Web Toolbar by Wibiya

Så jävla underbar !

"Trodde aldrig att de kunde bli såhär,
jag som slutade att tro men jag lyckades bli kär.
En känsla som sprids,de är kärlek i luften,
jag tycker om dig mer och mer för varje dag gubben.
Jag känner en värme jag inte kännt på flera år,
som om någon håller om mig och vill inte att jag går.
Jag vill stanna i dina armar,jag vill att du håller om mig,
Ger mig den trygghet jag får när du kramar om mig.
Du är svaret på den frågan jag ställt mig själv i åratal,
Vad är de som saknas för att jag ska må bra?
Jag vet idag,du är en ängel ifrån ovan,
som kom till mig och gav mig den vackraste gåvan.
Du är kärlek,vi är kärlek,kärleken är bäst.
För jag vill bo med dig tillsammans i vårt egna kärleksnäst.
Få ha dig varje dag bara som min och ingen annans.
Jag lovar dig sötnos att vi fxar allt tillsammans.
Jag har så många drömmar,de kan bli verkligehet med dig.
kom ta min hand och stanna kvar hos mig,
Lita på mig för en dag,jag ska göra dig glad,
ge mig en chans,jag lever nu bland rosenblad.
Trodde aldrig att de kunde bli såhär,
jag som slutade att tro men jag lyckades bli kär.
En känsla som sprids,de är kärlek i luften,
jag tycker om dig mer och mer för varje dag gubben.
Du har alltid sett ifall om jag inte mått bra,
och även om jag ljugit,sagt det är bra,har du stannat kvar.
Du är då värdefull,jag värdesätter dig högt.
Som om du gett mig ett nytt liv,utan att jag har blivit nyfödd.
Du respekterar mig för den jag är och du vill ha mig,
för den jag är, och du vill inte förändra mig.
Jag värderar varje sak du gör för och gör med mig,
och du får mig att känna mig bäst.
Du har sett mig glad och ledsen du har sett mig arg,
Och du har försökt att lugna mig när jag har flippat på allt,
Du har lyft mig upp på fötter efter att ha krälat på backen.
Och du har hjälpt mig att se ljuset i den mörkaste natten.
Det finns inga ord för att beskriva den känslan som du ger mig när jag känner mig älskad.
lyssna vad jag säger,orden kommer inifrån,
-Du är min ängel och jag ber dig att aldrig gå."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!