Web Toolbar by Wibiya

Jag utan dej är som musik utan ljud.♥

Vi sprang runt på gatan oh skrek,som om vi ägde hela världen.
Kaxiga som bara den,du var du & jag var jag.
Tillsammans var vi allt,tillsammans var vi ett.
Ord som aldrig blev sagda,och ord som blev för mycket.
100 vackra ord,men allting dog ut.
Livet var vårt,och vi fångade varje dag med storm.
Livet var hårt,men vi höll tillsammans,
Varje steg tog vi tillsammans.
Du försvann lika fort som jag hann ta ett andetag.
Vi sa farväl,sen släppte vi varandras händer.
Vår kärlek,vår vänskap. Var den inte värd mer än så?
Fyra långa fucking månader har jag vart utan dej,
utan varken ord eller mening.
Jag har bara blivit arg såfort jag sett dej.
Jag har bara velat skrika såfort jag hört dej.
Vi skrattade så vi grät timmar i sträck.
Vi försvann med tomma ord.
Vi betydde mer än så,för mej,för dej.
Det har tagit mej 4 månader att fatta att jag saknar dej.
Även om jag inte riktigt saknar dej.
Det gäller inte att hitta den man vill leva med,
utan den man inte kan leva utan.
Samma sak gäller vänskap.
Jag kanske inte riktigt saknar dej,
eller behöver dej.
Men jag kan inte heller leva utan dej.
Våra minnen,oförglömmliga minnen,
som oxå kallas tonårsminnen,
dom bästa,dom sämsta i hela ens liv.
Vi gick ute kvällarna långa,
toffsar på benen & vitt mellan ögonen.
Ruffsigt fluffigt hår som såg förjävligt ut.
Tajta jävla linnen & pushup så det hette duga.
Sprang runt & skrek,såg saker,hörde saker,
var livrädda.
Små rädda fula katter.
Vi satt på en sten i flera timmar,
solnedgång & pratade med dom vi kom att älska.
Blev glad såfort han sa "jag gillar henne."
Du hade inte sett mej så glad på väldigt länge.
Du har alltid stöttat mej så mycke som du kunnat,
de vet jag om,de har jag alltid vetat.
Jag har alltid offrat allt jag har för att du ska må bra.
De vet du min vän, de vet du mycke väl.
Du hindrade mej så många gånger från att försvinna.
Du gav mej lite glädje varje gång jag var nere.
Jag kommer aldrig aldrig glömma dej.
Du lämnade aldrig mej,de var jag som gjorde fel,och de vet jag om.
Du kommer alltid vara min bästa vän. Oavsett vad.
Vi sprang runt på gatan och skrek,som om vi ägde hela världen.
Kaxiga som bara den,du var du & jag var jag.
Tillsammans var vi allt,tillsammans var vi ett.

Ord som aldrig blev sagda,och ord som blev för mycket.
100 vackra ord,men allting dog ut.

Livet var vårt,och vi fångade varje dag med storm.
Livet var hårt,men vi höll tillsammans,
Varje steg tog vi tillsammans.

Du försvann lika fort som jag hann ta ett andetag.
Vi sa farväl,sen släppte vi varandras händer.
Vår kärlek,vår vänskap. Var den inte värd mer än så?

Fyra långa fucking månader har jag vart utan dej,
utan varken ord eller mening.
Jag har bara blivit arg såfort jag sett dej.
Jag har bara velat skrika såfort jag hört dej.

Vi skrattade så vi grät timmar i sträck.
Vi försvann med tomma ord.
Vi betydde mer än så,för mej,för dej.

Det har tagit mej 4 månader att fatta att jag saknar dej.
Även om jag inte riktigt saknar dej.
Det gäller inte att hitta den man vill leva med,
utan den man inte kan leva utan.
Samma sak gäller vänskap.
Jag kanske inte riktigt saknar dej,
eller behöver dej.
Men jag kan inte heller leva utan dej.

Våra minnen,oförglömmliga minnen,
som oxå kallas tonårsminnen,
dom bästa,dom sämsta i hela ens liv.

Vi gick ute kvällarna långa,
toffsar på benen & vitt mellan ögonen.
Ruffsigt fluffigt hår som såg förjävligt ut.
Tajta jävla linnen & pushup så det hette duga.

Sprang runt & skrek,såg saker,hörde saker,
var livrädda.
Små rädda fula katter.

Vi satt på en sten i flera timmar,
solnedgång & pratade med dom vi kom att älska.
Blev glad såfort han sa "jag gillar henne."
Du hade inte sett mej så glad på väldigt länge.

Du har alltid stöttat mej så mycke som du kunnat,
de vet jag om,de har jag alltid vetat.
Jag har alltid offrat allt jag har för att du ska må bra.
De vet du min vän, de vet du mycke väl.

Du hindrade mej så många gånger från att försvinna.
Du gav mej lite glädje varje gång jag var nere.
Jag kommer aldrig aldrig glömma dej.

Du lämnade aldrig mej,de var jag som gjorde fel,och de vet jag om.
Du kommer alltid vara min bästa vän. Oavsett vad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!