Web Toolbar by Wibiya

Jag borde ha förstått de när du tittade bort.

hej igen !
Haft en helt underbar helg i reftele med jennifer,
träffat jimmy & coffe, kuuul !
Fett saknade pojkar är de !
Kom hem för ngn timma sedan ,
bakade kladdkakamuffins :')
Sen kom moster och kusinen :)
imorgon ska jag t skolan vid 12 typ , jävlar vad jag kommer dampa ..
Aja, skriver kanske senare,
puss'
-But I don't want to be into you
If you're not looking for true love
No I don't wanna start seein' you
If I can't be your only one.'
~Dags att lämna plats åt någon annan som gillar dej,
den andra flickan som betyder mycke mer än mej,
Dags att gå vidare jag är ju ganska ung,
men glöm aldrig bort att du är bara min kung.~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!