Web Toolbar by Wibiya

Hur mycket jag än hoppas så blir de aldrig vi.

Tjena , vaknade halv 6 & låg kvar i soffan & drygade t halv 7,
-ja,jag sover i soffan eftersom mitt rum är i källaren & de är så otroligt kallt där nere.
Iaf,gick och duschade / tvättade håret , så nu sitter jag här och försöker fixa min fuckade tröja,
haha,går inte så jättebra men ah ..
ska t skolan snart och så , lite stressad, hittar inte min hårborste .. hehe
och orkar typ inget idag..
yesyes.
men skriver mer senare eller något,
puss'
weeeheeeeaartiiiit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!