Web Toolbar by Wibiya

Du valde inte mej,du valde en annan väg.

Igår kom min underbara linnea till mej,
träffade henne vid konsum,och började lipa när jag kramade henne,haha ;$
-Älskar dej 2058375321 varv runt jorden.♥
Vi gjorde lite små saker,träffade bland annat jasmine,kassie,alexandra,felicia,bea,emma,linda :)
senare på kvällen var vi hemma hos hannes, hehehe. ^^
vi hade de helt enkelt cp mysigt tsm ! 
och nästa helg kanske de blir ännu mer ! :)
*hoppashoppashoppas*
Idag har jag bara suttit inne,
blir kanske att jag drar ut sen lite senare,vet inte :o
imorgon är de skola och så med,jäääätte kul,eller ngt..
Aja , skriver väl kanske innan jag ska sova eller något,hoho,
puss'
-Är ensam nu men de kan hända att vinden vänder.'
~Jag vet att jag sa så mke bara för jag ville såra dej,
Jag vet jag sa så mke men nu ångrar jag mej.
Jag vet att alla chanser jag haft har brunnit upp,
och nu står jag här helt ensam och är inte lika tuff.~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!