Web Toolbar by Wibiya

Du får passa dej som satan,jag glömmer aldrig bort vad du gjort.

Så äckligt jävla cp sur idag,
vaknade halv 7,  åkte t BUP halv 8 , var där halv 9 , kom t skolan tjugo i 12 ..
Sen kom felicia,bea,jasmine , och sen såg jag peter, så gick fram t han och började fråga han massa,
skojjar inte,jävligt omoget att hacka någon,försötra för den,sedan inte våga erkänna.
Så vart jätte bråk idag i skolan,verkligen inte skrikit så mke som jag gjorde mot han och emilio .. haha ..
rektorn & allt blev inblandat ..
menmen :)
Var med felicia efter skolan , vi gick ute lite , sen gick vi hem och ringde ett samtal ,
vet inte vad jag ska göra resten av dagen eftersom hon var tvungen att åka hem :(
Aja iaf , skriver nog mer ikväll ,
puss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!