Web Toolbar by Wibiya

Det krävs en stark vilja,jag vet att alla kan.

Igår hade jag och felicia sådär cp kul efter att hon kom tbx, :)
fast innan hon kom träffade jag älsklingen .. (a
hihhihihihihihihihihih :*
Sen när hon kom,stack vi hem,åt lite,och sen gick vi ut igen,efter att haft de lite mysigt med världens sötaste kusin (a
Sen skämde vi bort oss lite med ducsh & ansiktsmask , sen somnade världens vackraste varlese i mitt knä :) (felicia)
såååhär kul hade vi igår ,
sen skrev jag med världens mysigaste kille på facebook efter att felicia somnat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!