Web Toolbar by Wibiya

Ge mej en tablett,låt mej somna,sen finns jag inte mer.

Åt helvete med allt.
Dagen började bra,hade de bra i skolan med bea,hanna,emma,jasmine & josse,
sen stack jag hem t felicia i ösregn & missade två lektioner,
dagen har vart lite upp och ner,och nu tänker jag inte sitta här med.
skriver kanske,men bara kanske imorgon.
puss'
-Men ni dömde mej utan att jag ens sagt hej.'
~Tänk alla gånger som kärleken satt mej rakt i skit,
tänk alla gånger då jag ärligt tänkt att ta mitt liv.
Tänk dej en värld som rasar,
tänk dej människor jag älskat lärt mej hata.
Tänk alla gånger som jag varit ensam,
tänk alla gånger som jag stannat kvar och väntat.
Tänk dej ett liv i tårar,när du blivit sårad.~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!