Web Toolbar by Wibiya

When boys get jealous , it's kinda cute. But when girls get jealous , it's world war.

Skit kul söndag,eller vad säger ni ? finns inte ett skit att göra,så jag typ dör..
Imorgon är de måndag och skola,ännu mer kul,yey . -.-
Och emilio svarar inte på sms,och jag tänker verkligen inte fråga om han vill träffas,för de känns som de är allt jag frågar,och får hela tiden samma svar så bryr mig knappt längre ..
Och min data är efterbliven så måste sitta vid min lillebrors , kul,fattar inte ett skit,fml.
Skriver mer senare eller ngt,osvosvosv,blablabla,hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!