Web Toolbar by Wibiya

Jag saknar hur allting va..

Vaknade typ för en timma sedan eller ngt,åt lite frukost och sånt shit,
ska typ fixa mig nu , och sen blir det skola,
no prov idag med,inte pluggat ett skit(inte haft bökerna hemma,och vart sjuk) Så ah,haha,kommer gå helt fail.
Orkar inte göra treeee omprov på tisdag isf,döööööö.
Annars,ah,jag är jätte trött ! :)
Satt och drygade med felicia i tele igår med,bättre skratta än gråta ! :)
-vingar försvinner i glas spår med vinden
se spegelbilden så trasiga minnen
konturer av kärlek, blandat med hat
är trött på dina lögner för du gjorde ditt val.'

folk frågar mig ibland, vad det är som har hänt
förrut var jag botten, men lyckan har nu vänt
för jag träffa person som ja började se upp til
~folk frågar mig ibland, vad det är som har hänt
förrut var jag botten, men lyckan har nu vänt
för jag träffa person som ja började se upp till
Och han visade mig vad lycka innebar~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!