Web Toolbar by Wibiya

Jag ligger kvar här, så blir nog allting bra.

Hoppas verkligen jag blir frisk snart,skämms som in i helvete ..
ochsåfort jag bli frisk ska jag träffa emilio,vilket känns helt äckligt undebart !
om ngn dag får jag nytt nummer och lite så,och nya sms och fri surf , och ah , comviq :3
ska se "jag saknar dig" sen när den laddat klart,verkar sjukt bra !
Och jag,jag hatar blodprov,trodde jag skulle dö.
-Jag ljög och låtsades som ingenting
visst skiter jag i dig men inte i mig.'
~Det var just här jag stod för några år sen
trevades vid kanten, slogs jag av tanken
Att för dig berätta allt,
för att se vad jag ser och jag orkar inte ljuga mer~

Kommentarer
Postat av: [lisabjernhagen]

Jag driver en alternativ blogg som fokuserar på alternativ musik och klädstil. En av Sveriges största inom området. Jo jag sjunger i ett metalband också. Dessutom har jag knallila hår. Jag lovar att jag bryter av i ditt vanliga bloggklickande! Ägna en sekund, you won't regret.

2011-11-16 @ 11:51:40
URL: http://lisabjernhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!