Web Toolbar by Wibiya

I'm not a bitch, I just don't like you.

Somnade innan,hahaa,har nog sovit i 2 timmar eller något..
snart blir de film,tror jag..
ska käka nått med,hungrig som åh vet inte vad, (a
Och jag har nog världens mest random människa på min facebook,
från ingenstans får jag ett meddelande, "GILLAR DU KORV? "osvosv,
och sen skrev en annan,gillar du "ost och *** korv ? " (***=glömde vad han skrev,orkar inte kolla)
men men,killar är såna .. random .. 
skriver kanske mer sen,eller ikväll,ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!