Web Toolbar by Wibiya

Våga tro på mina ord,min saga kommer slå dig till ro.

Vaknade kl 6,har klätt på mig och lite så , nu/snart kommer felicia till mig,
hon ska lämna sina saker och fixa sig hos mig,och så ska vi äta frukost ,
ävven om jg inte är speciellt sugen på skiten , men ah..
Sen ska vi dra t skolan,vilket kommer vara ganska underbart,
och seare idag,drar vi till halmstad med mamma,fett awesome,vi ska skämma bort oss jätte mke med jacuzzi,
kanske shopping,och lite annat smått och gott, hihih ,
Skriver när jag är framme i hstad,pusshej :*

Kommentarer
Postat av: Julia

Hejsan :D

Vilken fin blogg du har!!!



Vi har gjort en musikvideo :D

Det skulle vara ur gulligt av dig om du kollade in den! Och sprider den vidare :D

Alla visningar betyder oerhört mycket! <3



http://www.youtube.com/watch?v=Vsy7CGk1IZM&feature=player_embedded#



Kram <3



PS: ska vi följa varandra på bloglovin?

2011-11-11 @ 07:45:30
URL: http://juliajme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!