Web Toolbar by Wibiya

Mjaaaoooouuuu >^.^<

Igår bloggade jag inte,för jag var itne hemma förens seeeent på kvällen,och jag orkade bara inte..
Igår ;
Vaknade halv sex,gick och la mej och vaknade sex,
duschade och klädde på mej,sminkade mej,
sen väntade jag på att anna skulle komma,
stack t skolan,och ahh hade det la sådär lite kul i skolan,
träffade issa, WIHO , gjorde min dag t ngt extra :3
sen hämtade mamma mej när vi slutade,hon snackade med mej i bilen om lite saker,
så fick bli att åka t jkpn ..
inte det bästa som kunde hända menmen,,
sen åkte vi hem sådär lite sent :o
min kvällsmat var äcklig,en brownie (stavning?) och en fanta lemon .. :c
sen när ja gkom hem ringde man t erica,föll ut i gråt som man gjort ända sen man åkt t jkpg..
berättade lite saker för henne och ahh,känner mej ganksa dum..
men så är det bara ..
sen somnade jag halv tio,för orkade inte gråta mer och ahde världens huvudvärk.
Idag;
klarade inte av att gå t skolan,
för allt som hänt och kmr hända,
så stannade hemma,
skulle åkt t jkpg innan men blev inte det heller.
sen har jag la suttit vid datan nästan hela dagen,
blir la att sova nu elr nått,mår iaf skit..
-Det spelar ingen roll vad som händer,
för detta kmr få ett jobbigt slut,
för jag klarar det inte mer,det är för mke nu.'
~Du sa gud har glömt bort mej,
det var vad du sa,
det är klart han inte gjort,
du är det finaste han har,
en ängel kom till världen sedan flög hon tillbaka,
jag fäller en tår och knäna dom blir svaga.~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!