Web Toolbar by Wibiya

:)

Hihi heej :D
Vaknade typ halv 9 (a'
käkade frukost och satt vi datan ^^
sen satt jag på musik och fixade mej , heh..
Sen/snart/kl 12 åker man t gvd,
kollar på hus/lägenheten,
och köper svart hårfärg,
WIHO :D
Min äckliga utväxt..DÖÖ ._.
Ochochoch det är grymt varmt idag & jag går med mjukis..
hehe,smart ^^
But i love it :D
så kanske lägger mej och solar sen när jag kommer hem,
hehe :)
men ah skit samma
pusspuss ;*
Och jag svär,jag bloggar ikväll med,okej? :)
-Baby I love you and I'll never let you go,
but if I have to,
boy I think that you should know,
All the love we made can never be erased
and I promise you that you will never be replaced.'
~Älskling jag vill sjunga för dej,
är det på riktigt snälla blunda & säg,
är jag i himlen eller drömmer jag älskling,
träffade dej och min önskan blev verklig.~

Kommentarer
Postat av: Timgry

NICE SITE WELL DONE

2012-01-10 @ 08:48:03
URL: http://timgry.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!