Web Toolbar by Wibiya

du var den där rätta,den perfekta,snälla kom tbx.~

Snälla kom tbx,
vill inte ha det såhär,
men livet går vidare...
"snällktebax
Fan jag vill inte ha det såhär
Men livet går vidare…"
Jag försöker som fan med det gick inte så bra
För nu står jag här helt ensam det är inte du och jag
Tiden läker inte såren speciellt inte mina
Allt tar sin tid ja men jag kan inte sluta lida
För jag älskar dig så mycket ja jag älskar dig som fan
Du är en ängel utan vingar men så jävla kall
Dissar hela jävla tiden vill inte hålla mig i handen
Tanken dödar mig är jag fel eller kanske
För att du pratar med mig utan att ens säga tack
Du bara går din väg och jag får en tom famn
Jag ringer upp dig men du bara garvar åt min ton
Jag vill ha det som förut som du min syster jag din bror
Jag var dum men du fucking bara dissade mig
Jag ångrar allt förlåt gumman jag älskar dig
Fick en tår i ögat när du försvann ur mitt liv
Tog all min tid men saknar dig som fan så kom hit
För dom ända minnena jag har ja till mina sinnen
Och nu spår jag kvar de e mina bilder
Och jag älskar den tiden då vi njöt och hade kul
Kunde stå tillsammans utan att tjafsa utan att du bli sur
Jag kunde ge dig en kyss du blickar tillbaks
Stjärnan lös för oss baby du gör mig glad
För jag tänker på dig varje dag varje minut
Jag sover inte längre nej jag kan inte sova ut
Du var det bästa i mitt liv
Snälla vår tid är inte förbi
Vi kan väll börja om igen
Se var vägen leder och tänka sen
Jag menar alla gör vi fel
Säger förlåt och jag menar det
Kan inte leva utan dig
Vill va den bästa för dig
Find More lyrics at www.sweetslyrics.com
Det var länge sen du frågade hur jag mådde eller brydde dig
Du frågar inte ens om jag mår okej
Har insett nu att drömmar inte blir till verklighet
För mina har krossats av alla dina svek
Den önskan jag hade om ett värdigt liv
Rasade samma när du dissa mig på heltid
Ibland så tänker jag på tiden det var vi
Men det är inget som jag saknar längre så jag skiter i’t
Jag pallar inte vänta på att bättre tider kommer
För du leker bara med mig och skämtar om min ålder
Minns att lyckan kommer och går med min har fastnat i det gamla
Du var underbar och allt men efter ett tag jag såg dig förvandlas
För den du är idag det kan jag inte fatta
Du skiter i allt och går bara runt och snackar
Du är FALSk när jag ser ditt rätta jag
Och jag har fattat att misstaget är du och inte jag
För varje gång jag ser dig så tittar du snett
Jag under vad du är för nåt och vad som har hänt
Du var den där perfekta men nu är du sämst
Du har krossat mitt hjärta gång på gång igen
Så jag går vidare i livet men vänner vid min sida
Jag orkar inte gråta mer jag orkar inte lida
Du har förstört så mycket för mig och tiden har åt
Och vill du bli min vän igen måste du säga förlåt
Du var det bästa i mitt liv
Snälla vår tid är inte förbi
Vi kan väll börja om igen
Se var vägen leder och tänka sen
Jag menar alla gör vi fel
Säger förlåt och jag menar det
Kan inte leva utan dig
Vill va den bästa för dig ige"snälla kom t jag vill inte ha det

Jag försöker som fan med det gick inte så bra
För nu står jag här helt ensam det är inte du och jag
Tiden läker inte såren speciellt inte mina
Allt tar sin tid ja men jag kan inte sluta lida
För jag älskar dig så mycket ja jag älskar dig som fan
Du är en ängel utan vingar men så jävla kall
Dissar hela jävla tiden på sms och msn
Tanken dödar mig är jag fel eller kanske
För att du pratar med mig utan att ens säga tack
Du bara går din väg och jag får en tom famn
Jag ringer upp dig men du bara surar ihop
Jag vill ha det som förut , du och jag hand i hand
Jag var dum men du fucking bara dissade mig
Jag ångrar allt förlåt hjärtat jag älskar dig
Fick en tår i ögat när du försvann ur mitt liv
Tog all min tid men saknar dig som fan så kom hit
För dom ända minnena jag har ja till mina sinnen
Och nu spår jag kvar de e mina bilder
Och jag älskar den tiden då vi njöt och hade kul
Kunde stå tillsammans utan att tjafsa utan att du bli sur
Jag kunde ge dig en kyss du blickar tillbaks
Stjärnan lös för oss baby du gör mig glad
För jag tänker på dig varje dag varje minut
Jag sover inte längre nej jag kan inte sova ut


Du var det bästa i mitt liv
Snälla vår tid är inte förbi
Vi kan väll börja om igen
Se var vägen leder och tänka sen
Jag menar alla gör vi fel
Säger förlåt och jag menar det
Kan inte leva utan dig
Vill va den bästa för dig

Det var länge sen du frågade hur jag mådde eller brydde dig
Du frågar inte ens om jag mår okej
Har insett nu att drömmar inte blir till verklighet
För mina har krossats av alla dina svek
Den önskan jag hade om ett värdigt liv
Rasade samma när du dissa mig på heltid
Ibland så tänker jag på tiden det var vi
Det är det jag saknar som mest.
Jag pallar inte vänta på att bättre tider kommer
För du leker bara med mig och skämtar om min ålder
Minns att lyckan kommer och går med min har fastnat i det gamla
Du var underbar och allt
För varje gång jag ser dig så tittar du snett
Jag under vad du är för nåt och vad som har hänt
Du var den där perfekta
Du har krossat mitt hjärta gång på gång igen
Så jag ska försöka gå vidare i livet med vänner vid min sida
Jag orkar inte gråta mer jag orkar inte lida

Du var det bästa i mitt liv
Snälla vår tid är inte förbi
Vi kan väll börja om igen
Se var vägen leder och tänka sen
Jag menar alla gör vi fel
Säger förlåt och jag menar det
Kan inte leva utan dig
Vill va den bästa för dig igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!