Web Toolbar by Wibiya

tröööööööööööööööött..

heejheej,
haha ja jag är trött,str och lyssnar gullig musik,
ska nog sova,ast vill smsa med tobbe,fast han svarar inte..
men men sånt är livet antar jag..
jag vill glo film,*suck*
och så vill jag sola o.o
fast..nog lite kallt kankse?
aja..ska ta på mej mjukis elr ngn stor fet tshirt,slänga mej under täcket och glo film,
mke mysigt,fast lite ensamt :c
så hihi byyyyyye ;*

tobbe,
kommer ihåg ditt leénde,
så fint..
kommer ihåg din röst,
så vacker..
kommer ihåg hur mycket vi snackade,
så underbart..
kommer ihåg när vi låg där i sängen och du tittade på mej med ett varmt leénde och sedan kysste mej,
så awesome..
kommer ihåg när det va vi,han&hon föralltid,
så wow..
kommer ihåg när jag sa det & allt förstördes,
så typiskt mej..
förlåt, så mycket..
saknar dej hjärtat,
kom tillbaka..<'3
Du,jag,vi,oss finns inte mera,
man försöker gång på gång men det blir bara fel.~

-Now i cry myself to sleep,
only you are what i need,
we can make it if we try,
i am nowhere without you,
i dont now what i should do,
cause my tears will never dry,
and i still wonder.'
-.Jag vill inte ha det som nu,vänner,
jag vill ha det som förut,bara du och jag,hand i hand,älskade varandra.-


haha jag är vacker i mammas glasögon,okej? (a'



Kommentarer
Postat av: Idiot

Riktigt vacker :D <3

2011-05-02 @ 11:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!