Web Toolbar by Wibiya

Tjo (:

uppdaterade inte igår ju , men var ju sigges,
som jag självklart sket i..
fast ångrar det..
hade ju kunnat träffa typ erica,bea,filip,massa gammla kompisar,och ah alla från ölme ju ;o
fan :c
men men,erica kom ju t mej efter det hade slutat :)
hon hade haft jäätttteee kul -.-
AVIS !! :C
hihi sen åt vi lite godis,snackade massa skit,
sen snackade hon med tim och ajg messade massa med en gullig pojk :)
hihi ^^
sen idag tvingade hon med mej t macken helt ofixad och nyvaken , döööö :c
hihi,sen åt vi frukost och satt vid datan,nu fixar vi oss och snart ska vi hem t henne :)
ni får ha det gött så ses vi la snart igen?
PussPuss ;**<33

-Din blick kan få mej att le,
du & jag föralltid lova mej de.
Jo vi sa så ... '
~Vad jag bryr mej om är att se dej gråta,
för jag har gråtit.
Vad jag bryr mej om är att du kallar på mej,
även om jag inte kommer tillbaks till dej.~


Fyfan,bjuder på skabb bild :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!