Web Toolbar by Wibiya

ne men heej.

Min helg har vart lite fett awesome,
var i halmstad :)
heh skulle köpt töjning,men hittade ingen :o
jaja det var kul ändå :)
köpte team sportia byxor,
rosa & blå skosnören,
och ah..saker vi inte behöver ta här :)
har inget att säga,
tänker iaf sova nu,för ah jag är på världens piss humör..
jag är svartsjuk,fett coolt..ne inte alls.
jaja , :D
jag saknar mitt svarta hår så sjukt mke..
färga det svart igen och typ rosa & skit? :)
-Then I kiss your eyes
And thank God we're together
I just want to stay with you in this moment forever
Forever and ever.'
~In the night I hear them talk,
the coldest story ever told,
somewhere far along this road
he lost his soul,
to a woman så heartless.~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!