Web Toolbar by Wibiya

lite saker som hänt/kmr hända + dåligt samvete + smått & gott.

hahahh men shit förlåt :o
jag har ju inte skrivit sen i typ torsdags ;$
dåligtsamvete.com
förlåtförlåtförlåtförlåt !
________________________________________________
jaja,kan ta snabbt här då (:
idag har jag inte gjort ngt,okej? (:
så kör snabba saker som hänt/kmr hända.
•Efter sommaren börjar jag på lundåker,
slippa skiten i reftele & alla fittiga småungar som sprider äckliga ryckten.
•Tydligen vill ngn va min vän,
men går & mobbar mej,
öhm,okej,NORMALT.
•Imorgon blir det möte i skolan,
jag,mamma,linnea,hennes mamma/pappa,mentor,massa mer.
får la se hur fan det slutar.
• FilipAnehammar
2011-05-21
00:52
hihi,ja vad tror ni ? (a'
•Han är omognare än omognast,
och vill få mej må skit.
Han klarar ju inte av att jag kommit över hnm
& försöker skaffa mej ett liv.
•Jag vill bli vän med henne,
men vill ha henne för mej själv då,
som förr.
Men jag lovade mej själv att inte jag skulel va den som visade mej svag,
att inte jag skulle komma krypandes.
Att hon skulle få skit för vad hon gjort.
•Jag har skrivit 3 nya dikter , stolt som fan aso.
Två handlar om min vackra pojkvän.
Den tredje skulle typ oxå det,
men det blev lite random,
så den handlar inte om ngt typ.
•Jönköping har glömt mej,
känns ju bra..
•Snart är det sommar lov,
och min kommer spenderas såhär;
Veddige,amandasis & andreahjärtat
Vaggeryd,filipälskling & massa "coolingar" kanske
High chaparral, Älskadelillasystererica
tydligen öland,jenniferstorasyster
skåne,KAAAAAAANSKE,ska snacka med mamma & jennah först.
Halmstad,erica,felleh,avva,my,adina,theresia,alla andra
heh.
•Jag har blivit grymt tjock,
tjockat mej med choklad ganska många dagar nu,
så ska fan leva på knäckebröd & vatten tilsl sommarlovet är slut.
•Mitt självförtroende har blivit grymt,
"the pain made me stronger"
ja,så kanske det är.
______________________________________________
Men nu ska jag vara snäll & skriva in dikterna/texterna här.
Och se vad man kan göra denna kvällen.
Hihi,pusspuss §
-Nu gäller det att orka mera,
samla mera mod,
Måste klara mej egenom livet,
käpa emot.'
~Jag försöker varje dag att finna lycka & glädje,
men det är sant som du har sagt,
jag förstör fan hela världen.~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!