Web Toolbar by Wibiya

lalala,jag saknar dej ngt otroligt,lalalal..

Jag har aldrig kännt mej såhär,
Vafan händer,
jag lyfter mina vingar och försvinner iväg.
ja,jag försvinner iväg.
För jag har aldrig kännt såhär för nån,
hoppas vi hittar tillbaka nån gång.
det som är gjort är gjort,
går ej att ta tbx,
finns jag i ditt hjärta bby,
snälla säg mej vart.
Jag älskar dej,men vet inte vad,
jag ska göra för att kunna ta dej tbx.
nu är han inte här,
undra vem han är med,
undra vad han gör,
och jag får inte se det.
Jag som har gjort felet,
och jag hatar mej,
det jag sa t dej bby,
kan du förlåta mej?
hatar att sova utan dej vid min sida,
snälla kom tillbaka hjärtat,
vill inte lida,
ska jag leva själv nu,
hoppas livet vänder.
tbx t dej och mej,
där vi är tsm.
du gav mej flera chanser,
men ville inte höra,
du lämnade mej,men det skulle varenda jävel göra.
kan du höra,
att jag ber och jag vill,
men livet har gått och blivit samma skräckfilm.
Jag har aldrig kännt mej såhär,
Vafan händer,
jag lyfter mina vingar och försvinner iväg.
ja,jag försvinner iväg.
För jag har aldrig kännt såhär för nån,
hoppas att vi hittar tillbaka nån gång.
jag tänkte berätta hur det var,
hur jag mår,
vill inte leva utan dej,
jag kmr aldrig att förstå,
vad hände med förevigt,
vad gjorde jag för fel?
Varför krossa du mitt hjärta när det äntligen var helt,
snälla förstå,
jag gråter floder varje natt,
men är det konstigt när min älskling bara stack?
kan inte fatta det,
kan inte tänka att,
att aldrig mer få krama dej,
men bby tack.
du krossade mina drömmar,
mina planer som jag tänkt mej,
du sa ju att jag var det bästa som har hänt dej,
vi var så levande,men nu är allting dött.
du fick mörkret t ljuset när du fick mej att se upp,
varför,kan inte leva såhär,
vill ha dej tillbaka,men tiden får väl läka sår,
Man ska aldrig sluta hoppas,det ska bli bra,
du & jag tsm,vi förenas nog en dag.
Utan dej vid mitt sida är allt ett stort mörker,
Jag känner hur livet sakta försvinner,
jag sa att du var den som fick mej stanna på benen,
att det var för dej jag levde,jag ska bevisa det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!