Web Toolbar by Wibiya

Jag ville bara att du skulle veta,att du är underbar.~

Ditt leénde är det finaste jag sett,
dina ögon är som diamanter,
dom lyser mer än den starkaste stjärnan på himlen,
ditt hår är det vackraste som finns,
din insida,gud jag dör,
du är absolut det bäsa som fanns,som finns..
Ska jag ens nämna din röst,
duvet den där som får tårar att torka,
duvet vad jag tkr,duvet vad jag vill,
spela inte dum,få mej inte gråta mer,för jag lovar,
det glänser varje dag från mina kinder,
dom där såren du har lämnat,dom svider,och dom blir jämt fler,
ärligt,
du är underbar,bara inse det.
_____________________________________________________
Jag fick höra din röst,
duvet vad jag sagt,den får tårar att torka.
Jag fick se ditt leénde,
duvet det som får mej att le.
Jag fick se dej pussa mej,
duvet det som gör mej knäsvag.
Jag fick prata med dej utan att känna att du kände hat.
Duvet din röst får mej le,
ditt leénde gör min dag t ngt extra,
men dina pussar nu,
det..jag överlever med knapp marginal.
Men att höra dej prata om henne,
jag klarar bara inte av det,
för du,
duvet att jag faktiskt älskar dej så sjukt mke...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!