Web Toolbar by Wibiya

Om jag dör nu,glöm inte att jag älskade dej.

Vaknade,somnade,vaknade somnade,aknade,
satt vid datan,åt citron,satt vid datan,städade kaninburen,åt mat,satt vid datan,
sanckade med erica,satt vid datan och musik.
ärligt,det var min dag.
Jag orkar lixom inte mer nu.
__________________________________________________________
Lixom folk snackar skit 24/7,
blickarna i korridoren är som knivhugg i låren,
livet suger.
Det har vart för mke nu,
äckliga liv,dö.

Nu ska jag säga ngt seriöst,
duvet folk skulle skratta om jag ramlade ner och dog här.
Jag skojjar inte..
__________________________________________________________

Men imon ska jag träffa anna och mathe,kulkul.

______________________________________________________________
Det fanns inget mer än du,vi var det finaste jag visste om,
ärligt,kommer du inte ihåg när jag satt där över dej,det var sött.
När jag låg med huvet på din bröstkorg och du kysste min panna.
Vi gick ute,hand i hand,
du vill antagligen inte ens se mej idag.
Fatta,det svider mer än tårarna på kinden.
Du har fått mej gråta av smärta,jag har fått dej gråta av glädje,det är inte rättvist?
Och nu vill jag inte mer,jag vill dö,jag vill bort,ärligt..
Jag har intårkade salta tårar på kinden,
och snart orka jag inte fejka ett till leénde.
Jag vill inte älska hnm,men ändå gör jag det.

Hejdå.
snälla,kom och skjut mej,
hur kunde du säga att du älskade mej,när jag har försvunnit på tre dagar.
Jag ville leva med dej hela livet,jag ville gifta mej med dej,lika så ville du med mej.
Du kmr inte komma tbx,även om jag hoppades och trodde på det.
Men ärligt,drömmar blir inte till verklighet,när fan ska jag lära mej.
Jag öppnade mitt hjärta,och du strödde salt på det,det svider,
du lyssnar inte ens på mej längre,som bort blåst.
Ärligt,jag tror inte ens du ngnsin var äkta,inte senaste tiden iaf.
Inte så som du beter dej mot mej..
Kall,hemsk,du har fått precis som du ville,vrf i helvete låta så sur då..?
_______________________________________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!