Web Toolbar by Wibiya

jag lovade ju texterna.. " & du är fin hjärtat"

Himlen är blå,
inte ett moln så långt ögat kan nå,
problem,man bara glömmer dom & gräset börjar grönska.
Baby titta ut.
Du kan se att solen lyser för dej.
Älskling kom & ta min hand,
jag ska visa dej vägen genom livet.
Jag kan va ljuset i mörkret & lysa upp din stig,
om du lovar att aldrig släppa min hand.
Titta,dagen flyger förbi när vi sitter här på stenen.
Med dina armar runt mej,
& din hand i min fångar jag ditt ansikte i stjärnhimlen.
Stjärnorna faller men jag önskar inget,
för allt jag vill ha,
det sitter här jämte mej.
Baby jag ska visa dej in i livet,
lysa upp ditt liv som den starkaste stjärnan.
Jag faller inte förens du behöver det.
Men dagarna går & längtan efter dej blir bara mer & mer.
Jag kollar upp mot himlen,
finns du där eller är du kvar här?
Varje kväll sitter jag på stenen.
Stjärnorna faller men jag önskar inget,
för du lovade att alltid finnas.
Du sitter på ditt rum,
instängd & rädd,
livet är för svårt,
alla hinder är för mycket & snart orkar du inte mer.
Men jag ringer dej varje kväll,
medans stjärnorna faller & säger,
Älskling kom & ta min hand,
jag ska visa dej vägen genom livet.
Jag kan va ljuset i mörkret & lysa upp din stig,
om du lovar att aldrig släppa min hand.
& jag kollar upp mot det blå,
samma sak varje dag.
För du sitter inte här
du är där & ger mej inget svar.
Du mår dåligt,
men älskling,
du är min & jag är din,
du kan,för jag kan,
kämpa,för jag har kämpat,
& älskling jag ska ta dej ur skiten.
Ur knarkandet,drickandet,bråken & allt.
För jag ska va ljuset i det mörka & hjälpa dej genom det såkallade livet.
(LL'
Himlen är blå,
inte ett moln så långt ögat kan nå,
problem,man bara glömmer dom & gräset börjar grönska.
Baby titta ut.
Du kan se att solen lyser för dej.

Älskling kom & ta min hand,
jag ska visa dej vägen genom livet.
Jag kan va ljuset i mörkret & lysa upp din stig,
om du lovar att aldrig släppa min hand.

Titta,dagen flyger förbi när vi sitter här på stenen.
Med dina armar runt mej,
& din hand i min fångar jag ditt ansikte i stjärnhimlen.
Stjärnorna faller men jag önskar inget,
för allt jag vill ha,
det sitter här jämte mej.

Baby jag ska visa dej in i livet,
lysa upp ditt liv som den starkaste stjärnan.
Jag faller inte förens du behöver det.

Men dagarna går & längtan efter dej blir bara mer & mer.
Jag kollar upp mot himlen,
finns du där eller är du kvar här?
Varje kväll sitter jag på stenen.
Stjärnorna faller men jag önskar inget,
för du lovade att alltid finnas.
Du sitter på ditt rum,
instängd & rädd,
livet är för svårt,
alla hinder är för mycket & snart orkar du inte mer.
Men jag ringer dej varje kväll,
medans stjärnorna faller & säger,

Älskling kom & ta min hand,
jag ska visa dej vägen genom livet.
Jag kan va ljuset i mörkret & lysa upp din stig,
om du lovar att aldrig släppa min hand.

& jag kollar upp mot det blå,
samma sak varje dag.
För du sitter inte här
du är där & ger mej inget svar.
Du mår dåligt,
men älskling,
du är min & jag är din,
du kan,för jag kan,
kämpa,för jag har kämpat,
& älskling jag ska ta dej ur skiten.
Ur knarkandet,drickandet,bråken & allt.
För jag ska va ljuset i det mörka & hjälpa dej genom det såkallade livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!