Web Toolbar by Wibiya

jadu .

min dag suger kameltå och ändå har dagen nyss börjat,
okej då kör vi..
det började dåligt,satt och bråkade med tobbe inatt i kankse sådär en timmma,
han sa för mke,jag sa för mke.
Men det löste sej,sen satt vi och camade,
han skickade massa bilder på mej och han,
jag började gråta ..
sen pussade han camen,sa att det inte var den sista pussen där i växjö.
Ärligt,jag är förvirrad.. Jag fattar inte mej på hnm ibland bara..
iaf,jag var cp ledsen ;$$
sen somnade jag,sådär poff borta.
och då var klockan lixom halv 4 ..
sen väckte mamma mej alv sex,jag var lagom död,
somnade om och blev väckt kvart över 6,stack in i duschen,klädde på mej och fixade mej,
sen blev det frukost,VATTEN :D
höhö gott :3
sen blev det att vänta på att kl skulle bli halv 9,sen stack man t vmo,
smart mama man har som hade kollat fel dag med?
så fick åka hem igen,skulle t skolan,men då blev jag svag för jag råkade höra fel sak på mobben,
"jag älskar dej" kul,den tiden var underbar..så föll ihop i gråt igen..
jaja sen satt jag vid datan med musik,skrev en massa skit,blä,gjorde 2 uppgifter på matteprovet och dog,
så ja,bloggar la sen ikväll med.
pusspuss ;*
-du är underbar,
bby allvarligt,kom tbx.'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!