Web Toolbar by Wibiya

hejhopp sug snopp? (aa' ;*

Öhm,blev att gå upp vid typ 6 imorse,
fixade mej och stack t jkpg vid 7 ..
Det var tråkigt,och jag börjar störa mej på dom med..
Sen så åkte jag hem ngn gågn vid typ 11 elr nått ..
Åkte in i gvd,gammla skolan och där man bodde förr,
ärligt,minnen jag trodde jag glömt kom fram och ja gtrodde jag skulle börja lipa,
det var underbart,och ja,jag vill tbx..
sen blev det raka vägen hem.
satt vid datan sen gick jag och la mej igen,
vaknade vid 5 och trodde det var morgon,
så jag har vart sådär halvt efterbliven sedan dess.
Sen så käkade jag lite,
satt vid datan och tvn,
typ inte gjort ngt mer,
men men,nu ska jag väl sova,sjukt trött.
-snälla bli min igen,
nej,låt det va som i en film.
snälla bli min igen,
låt mej va kvar,
ja,låt det va.'
~Du kom in i mitt liv,
blev en del av min tid,
då det bara var vi..~

Ja,jag hatar med bilderna,men såg så fult ut utan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!